Είσοδος στον λογαριασμό σας

Το καλάθι μου

Προϊόντα: {{countCartProducts}}
Σύνολο : {{cartTotal}}€

Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 39€

Αναζήτηση

Tips για μια εύκολη και ασφαλή επιστροφή στα θρανία!

Tips για μια εύκολη και ασφαλή επιστροφή στα θρανία!

Μια νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε και εμείς είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να αντιμετωπίσετε δίχως άγχος το νέο ξεκίνημα των μικρών μας φίλων.

  1. Η οργάνωση είναι ο σύμμαχός σας. Είναι πολύ σημαντικό να κάνετε μια λίστα με όλα τα πράγματα που είναι απαραίτητα για το σχολείο καθώς θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χώρο και χρόνο. Επιπλέον, καλό είναι να γράψετε, σε έναν πίνακα ή σε ένα χαρτί κολλημένο στο ψυγείο, το πρόγραμμα του παιδιού σας με τις εξωσχολικές δραστηριότητες ώστε να αποφεύγετε όσο το δυνατόν περισσότερο τρεξίματα τελευταίας στιγμής και να αξιοποιήσετε σωστά τον χρόνο σας.
  2. Υγιεινή Προστασία. Είναι γεγονός ότι διανύουμε μία πολύ δύσκολη περίοδο και επικρατεί φόβος τόσο στο σχολείο όσο και στο σπίτι για την υγεία και την τήρηση των μέτρων προστασίας από τον κωρονοϊό. Είναι απαραίτητο να ενημερώσετε τα παιδιά σας σχετικά με την τήρηση κάποιων κανόνων υγιεινής προστασίας ώστε να κυλήσει ευχάριστα και άφοβα η σχολική χρονιά. Εφοδιάστε τα με μαντηλάκια και αντισηπτικά χεριών ώστε να χρησιμοποιηθεί το κάθε παιδί τα δικά του και θυμίστε τους πως η μάσκα, αν και δυσάρεστη, είναι πολύ σημαντικό να καλύπτει το πρόσωπό τους καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας. 

Tip: Προκειμένου να χρησιμοποιεί κάθε παιδί τα δικά του μολύβια και είδη σχολικών μπορείτε να αγοράσετε ένα χρωματιστό σελοτέιπ με σχέδια και να τυλίξετε στην άκρη τα μολύβια, στυλό, μαρκαδόρους κτλ. ώστε να μην μπερδεύονται με άλλων παιδιών πράγματα.


    1. Πρωινό: Οι υγιεινές διατροφικές επιλογές παίζουν καθοριστικό ρόλο τόσο στην ανάπτυξη και την απόδοση του παιδιού όσο και στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού τους συστήματος. Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά της Κυριακής για να οργανώσετε τα γεύματα της εβδομάδας και να αποφύγετε το άγχος του φαγητού ενώ ταυτόχρονα θα διατηρήσετε την υγεία της οικογένειάς σας. Ετοιμάστε εύκολα γεύματα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, γεύση και υφές αποβραδίς όπως μικρά σάντουιτς, αυγά, λαχανικά κτλ. που θα συνοδεύονται και από ένα φρούτο, ώστε να μην αγχωθείτε το πρωί που θα είστε βιαστικοί.
  • Διάβασμα και πρόγραμμα ύπνου: Η ρουτίνα και το πρόγραμμα βοηθούν πολύ το παιδί στην οργάνωση των υποχρεώσεων ως προς το σχολείο. Με βάση το χρονοδιάγραμμά σας, καθιερώστε συγκεκριμένες ώρες και συγκεκριμένο χώρο που θα διαβάζετε τα μαθήματα του σχολείου, χωρίς να ξεχνάτε ενδιάμεσα διαλείμματα για να κυλά πιο όμορφα και παραγωγικά το διάβασμα. Καλό είναι επίσης να κάνετε μικρές αλλαγές στο γραφείο του με νέα αντικείμενα ή αλλαγή κάποιων από αυτών για να είναι πιο ελκυστικό για το παιδί σας. Επίσης, ο επαρκής ύπνος έχει ιδιαίτερη σημασία στην συγκέντρωση της προσοχής τους στο σχολείο και καλό είναι να ορίσετε συγκεκριμένες ώρες ύπνου. Μπορείτε να προετοιμάσετε το παιδί σας το βράδυ, κάνοντάς τους ένα ζεστό μπάνιο και διαβάζοντάς τους ένα ευχάριστο βιβλίο, κάτι που θα το ηρεμήσει και θα το βοηθήσει να κοιμηθεί πιο εύκολα. Αντίστοιχα το πρωί, βάλτε το ξυπνητήρι σας τις πρώτες ημέρες μισή ώρα νωρίτερα ώστε να του δώσετε τον χρόνο να χουζουρέψει πριν σηκωθεί και αρχίστε μετά σταδιακά να μειώνετε αυτό το χρονικό περιθώριο ώστε να σηκώνεται στην ώρα του χωρίς παράπονα.

Αυτές είναι οι συμβουλές μας που θα μπορούσατε να ακολουθήσετε για μια όμορφη σχολική χρονιά. Ελπίζουμε να σας βοηθήσαμε και να σας εμπνεύσαμε. Σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά.


Σακελλαρίου Μαρία, Φαρμακοποιός

δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη
δωρεαν τηλεφωνικη υποστηριξη
ευκολες
αγορες
δωρεαν αποστολη
ανω των 39€